چرا؟

کانال سهام نیوز رو باز میکنم و اولین خبری که به چشمم می‌خوره اینه:

اظهارات تکان دهنده منتخب مردم ایلام در مورد خودکشی دختر ۱۱ ساله

توی متن خبر اومده که علی اکبر بسطامی نماینده‌ی شهر وقوع حادثه گفته

مرگ این دختر ۱۱ ساله بر اثر فقر مطلق بوده است.

این جمله نقل قول از آقای نماینده رو بخونید:

لباسهای این دختر ۱۱ ساله چنان مندرس و غیر قابل استفاده بوده اند که ایشان قبل از مرگش اقدام به سوزاندن تمام لباسهای مندرس و غیر قابل استفاده خود می نماید تا بعد از مرگش بچه های دیگر این لباس ها را نبینند.

شروع میکنم به سرچ کردن خبرگزاری‌های زیادی بهش نپرداختن. احتمالا چون نخست وزیر کانادا پشت ماجرا نیست. احتمالا جلو دوربین گریه نکرده. احتمالا از این مجلس رقصهایی که برای ختم میگیرن براش نگرفتن. احتمالا خودش رو نیمه عریان نکرده و نیومده تو لایو اینستا تا فحش بکشه به زمین و زمان و ….

می‌بینم ایسنا رفته سراغ مدیر کل بهزیستی و اون تو مصاحبه‌اش تقریبا حرفهایی زده که یه جاهاییش مشترک با آقای نماینده است اما نتیجه گیری اش یه چیز دیگه است. آقای مدیرکل معتقده اونها از بهزیستی دریافتی داشتند و میتونستن حداقل اموراتشون رو بگذرونن. آقای مدیر کل میگن:

با توجه به دریافت مستمری و یارانه ماهیانه که مبلغی بالای ۱۰ میلیون ریال بوده و نیز فعالیت خانواده در زمینه دامداری(پرورش چند راس گاو) تامین حداقل نیازهای خانواده دور از انتظار نیست اما متاسفانه به دلیل فقر فرهنگی خانواده و عدم آشنایی آنان با روحیه حساس فرزندان، خواسته های اولیه آنان را نادیده گرفته که در نهایت با توجه به زمینه افسردگی این عضو خانواده متاسفانه اقدام به خودکشی کرده است.

چرا؟؟؟

اصلا دلم نمیخواد وارد این بازی بشم که ثابت کنم حرف کدام مسئول درست است.

حکایتش حکایت سقوط هواپیمای اکراینی تو چند ماه قبله. اینکه چرا؟؟؟ سوالی که روح آدم رو رها نمیکنه اینه: چرا؟

توی این ماجرا هم همین سوال مطرحه:

چرا باید یک دختر کوچک خودکشی کند؟؟؟؟؟

پس ما، همه‌ی ما داریم چه غلطی میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *